niedziela, 2 stycznia 2011

No to mamy Nowy Rok 2011 !

Z tej to okazji życzę wszystkim aby ten rok był pełen szczęścia, sukcesów i radości. Aby każdy z Was miał swój cel w życiu i w tym roku albo go osiągnął, albo mocno się do niego zbliżył. 
I tego Wam życzę z całego serca !!! 


       Tymczasem za oknem  ładna pogoda a ja w dobrym nastroju ukończyłam kilka moich robótek :) Dwa aniołki wiosenne :) Jednego diabełka, a w zasadzie to uroczą diablicę, na zamówienie Joli oraz serduszka i pojemnik na długopisy dla Pawła. Zdążyłam już nawet zrobić zdjęcia i mam zamiar się pochwalić, a oto one :)


Wiosenny aniołek...

Jolowa diablica !



A to pojemnik, za który ostatnio się zabierałam



A teraz chciałbym się pochwalić moim nowym naszyjnikiem dzieła mojej przyjaciółki Agnieszki :) Zrobiła  go na specjalne moje zamówienie z agatów kwasowanych i jest piękny... a ja w nim :)


http://vaniliowa-blink.blogspot.com

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz