poniedziałek, 15 listopada 2010

Wrocławskie uliczki

Z uwagi na wolny dzień i odrobinkę czasu wybrałam się dzisiaj na spacerek po mieście. Czasu ostatnio jak na lekarstwo, więc wyskoczyłam tylko na chwilkę. Postanowiłam pstryknąć parę widokówek z wrocławskich uliczek. Jako, że architektura raczej nigdy mnie nie interesowała, raczkuję jeszcze w tym temacie, ale... :) Lubię wyzwania. Było dziś ciepło, wiec piechotką, raźno pomaszerowałam sobie przez wrocławskie zakątki. Niebo się zaniosło, słońce zaszło, ale coś tam udało mi się pstryknąć :)




To oczywiście nasz piękny Uniwersytet Wrocławski i odremontowane dreptaki :)




                                                                Ulica Więzienna
Mała uliczka łącząca pl. Uniwersytecki z Rynkiem wzięła nazwę od więzienia miejskiego na rogu 
ul. Nożowniczej.
Z ulica Więzienna  wiąże się wiele moich wspomnień z czasów kiedy człowiek młody był i dużo pił :) 
A dokładniej mniej mógł a więcej robił :)




I proszę, nawet Hamer się znalazł w kadrze :)




 A to wrocławski krasnal Więziennik, który  jak to stwierdziła Agnieszka jest najsmutniejszym ze wszystkich wrocławskich krasnali.
 Ale ja myślę, że on tak tylko za dnia. W nocy idzie z kolegami na piwko w knajpie obok :) Już jakiś rok temu miałam plan, by wyszukać wszystkie krasnale we Wrocławiu i zrobić im zdjęcia. Teraz postanowiłam go wprowadzić w życie. Więziennik to mój pierwszy krasnal. Następne mam nadzieję, będą miały łatwiejsze życie :)




Jatki.
Malownicza, 63 metrowej długości, ujęta w dwa rzędy zabytkowych kamienic uliczka, mieszcząca się nieopodal Rynku.
 Tu się kiedyś działo, oj działo. Pozdrowienia dla dawnej ekipy z Jatek !!!




 Po krótkim spacerku, kawa w małej kawiarence :)



A to już  zdjęcia wykonane w drodze powrotnej, gdzie słońce chyliło się już mocno ku zachodowi i zrobiło się już szaro. To rejony Archiwum Państwowego. Swoją drogą fajne miejsce. Pójdę tam jeszcze jak będzie świeciło słońce :)






Na koniec krasnal Górnik, przy Instytucie Nauk Geologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego .




I tak dzisiejszy dzień był kolejnym dniem z reszty życia mojego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz