niedziela, 7 listopada 2010

Podczas dni deszczowych...

Mój dzisiejszy dzień zaczęłam od zabijania uczucia nudy :) Jako, że zdjęcia wschodu słońca a nawet krajobrazów odpadły, choć miałam na nie mega ochotę, postanowiłam się nie nudzić i zrobić jakiś użytek z pani S :) Zrobiłam więc w pierwszej kolejności zdjęcia sobie :) Ostatnie jakie sobie pstryknęłam były ze stycznia czy tam lutego. Czas więc było uwiecznić na fotkach kolejny rok z mego życia. I wiecie co, dobrze jest :) W końcu mogłam założyć na nos moje "kujonki" :)










 W kolczykach "Aquarius" wyrobu Agi :)











W pięknych koralach, które dostałam od Gosi :)













Te zdjęcia zrobiłam w oczekiwaniu na powrót z basenu Agi a potem pojechałam pstryknąć parę fot  właśnie jej. Cóż tak piękne dziewczyny ( wybaczcie brak skromności, ale to po prostu prawda :) zawsze pięknie wychodzą na zdjęciach. No sami powiedzcie :)





 Dzień zaliczam do bardzo udanych. Pani S jak Sigma spisała się fantastycznie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz