niedziela, 16 listopada 2014

Kolczyki Daphne

Wzór podobny do poprzedników ale kolorystyka już zupełnie spokojna :)










Wczorajsza sobota była bardzo ciepłym dniem, choć promienie słońca nie dały rady przebić się przez chmury. Postanowiliśmy wyskoczyć na miasto rowerami. Trochę wiało ale kawa w parku i wiatr we włosach sprawiał dużo przyjemności jak na połowę listopada w Norwegii :)
Dziś pogoda również dopisuje a w piekarniku mój pierwszy sernik upieczony z ... serka wiejskiego :) Ciekawa jestem co z tego wyjdzie :) Miłej niedzieli !





3 komentarze:

  1. Przepiękne! Idealne na ślub, ale nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym była jeszcze przed ślubem..to wybrałam by je na 100%.. są piękne..orientalne...
    ciekawa jestem sernika..daj znać jak wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę nadrobić wiele zaległości - dawno mnie tutaj nie było. Cudowności jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń