wtorek, 11 lutego 2014

Bajkowców ciąg dalszy

Produkcja trwa nadal. Igła czerwona od rozpędu :D Trzeba korzystać z weny, póki jest. Postanowiłam zrobić bajkową brosię a jakoś tak dodatkowo wyszedł i grzebyk do włosów :) To tak na zasadzie dodatków. Wczoraj jednak z uwagi na sentyment zrobiłam kopię ( troszkę niewierną) mojego pierwszego bajkowca wyprodukowanego jakieś 18 miesięcy temu :) Rano pokroiłam sznureczki i do dzieła. Naszyjnik jest troszkę inny, bo wielu koralików już nie znalazłam w swoich skromnych zbiorach. Jest to mój 17 bajkowiec ( przynajmniej tak się doliczyłam ). Wychodzi średnio bajkowiec na miesiąc. Zrobiłam sobie kopię, bo oryginał gdzieś w Polsce został a bardzo go lubię. Jest kształtem inny niż kolejne naszyjniki. Mój Kochany mówi, że przypomina mu kolorowe żelki i to porównanie bardzo mi się podoba. Wrzuciłam zdjęcie starego do porównania. Kolory są lekko przekłamane ze względu na różnicę w barwie światła. Sztuczne światło nie oddaje uroku kolorów.













11 komentarzy:

  1. Trafne porównanie do żelek :) Ha, ha.
    Piękne wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje bajkowce! Te cudne kolory!
    I żelki też uwielbiam :-P
    Nie noszę na co dzień nic we włosach, ale taki grzebień nie leżałby w szufladzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory - faktycznie żelki to idealne porównanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy powstają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kolory. Wiosna w pełnej krasie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Droga! ja za Tobą nie nadążam:D! chciałabym szyć w takim tempie jak Ty, ale kompletnie mi to nie wychodzi...
    przywołujesz lato kolorami! czekam jak zawsze na więcej :) ostatnio znów zaczęłam przeglądać Twoje dawniejsze posty.. zdjęcia.. dla odprężenia... lubię tak...
    Weny zazdroszczę.. u mnie coś kiepsko... ale staram się nie poddawać...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Widzę, że zdjęcie profilowe się zmieniło ... i nowe kolczyki też ubrane..ach te kropki :)!

      Usuń
  7. Super kolory, super wykonanie :))
    Idealne na nasza jesien i obecna zime
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak ładnie Twoje prace wyglądają na Bds :) Zdecydowanie się wybijają! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Broszka rewelacja! a wszystkie prace pachną wiosną... ba nawet latem:) super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ruszyłaś pełną parą po przerwie ale to dobrze, że jest wena trzeba korzystać. Te kolory to już mi o lecie przypomonają.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń