piątek, 3 maja 2013

Raz słońce, raz deszcz raz śnieg :)

Z dzisiejszej, zaplanowanej wycieczki  wyszły nici :) Spadł snieg :D Słyszałam, że w Polsce pada... tu jest jak dwa lata temu we Wrocławiu . Tylko  we Wrocławiu snieg spadł na kwitnące bzy. Tutaj nie ma jeszcze nawet młodych listków na drzewach. Kilka dni temu, w Bergen bylo bardzo słonecznie, zrobilam więc kilka zdjęć z tarasu widokowego. Wjeżdża się tam kolejką, która wspina się po bardzo stromym zboczu. Widok miasta z taj wysokiego punktu zapiera dech w piersiach. Wzgórza a u ich podnóży domy, domy i jeszcze raz domy.... Widać port, statki, żaglówki... coś pieknego :) Mój pobyt dobiega konca, ale myślę, że jeszcze nie raz, nie dwa podzielę się z Wami zdjęciami, których mam bardzo dużo, myslę też, że to nie ostatnie zdjęcia jakie zrobiłam. Idzie lato :)













A dzień dzisiejszy prezentuje się właśnie tak :)Czy ktoś narzekał na pogodę w Polsce ?


1 komentarz:

  1. Z ogromną przyjemnością obejrzałam Twoją relację,zdjęcia są przepiękne, dają mi poczucie,jakbym wędrowała z Tobą po pięknym świecie. Pogoda mogłaby być ciekawsza, ale co widziałaś to Twoje !!!! Pozdrawiam ciepło choć z mokrych Katowic!!!

    OdpowiedzUsuń