wtorek, 23 października 2012

Szmaragdowa broszka

:)




9 komentarzy:

  1. Przepiękna i wspaniale się prezentuje na tej bluzce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, piękna kolorystyka, do tej bluzki faktycznie pasuje idealnie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Żadna pani :) Magda :)Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa.

      Usuń
  4. Przejrzałam wszystkie wpisy- kilka dni mi zeszło :-)) Tak mnie zauroczyły Twoje zdjęcia. Zazdroszczę modelkom, modelom, bo wszyscy wyglądają tak pięknie! Czy to Twoje "szklane oko" tak upiększa, czy już tacy są?
    Broszka C U D N A.
    Pozdrawiam.
    PS.I wiem, co piszę, bom niefotogeniczna dokumentnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Agnieszko :)Moi modele i modelki to fantastyczni ludzie, którzy w większości tak jak Ty mówili lub pisali, że są STRASZNIE niefotogeniczni :) Dali mi jednak szansę :)Teraz jak tylko znajdę czas zabiorę się za Twojego bloga, bo tylko rzuciłam okiem mym ;) ale dużo tam ciekawego :) Pozdrowienia !

      Usuń
  5. Zachwycająca broszka, kolor zielony z czarnym i w połączeniu z piękną kobietą, duet rewelacyjny !!!
    Pozdrawiam Cię ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń