sobota, 13 października 2012

Sobota

Jak to ostatnio mam w zwyczaju, sobotę miałam pracującą. Czekam z utęsknieniem na wolny weekend...
Z przyjemnych rzeczy.
Dostałam w piątek przesyłkę od przesympatycznej i utalentowanej Jadzi :) Pewnego dnia otrzymałam od niej maila z informacją, że jako 99 osoba obserwująca jej bloga wygrałam małą nagrodę. Nagroda wcale nie okazała się taka mała :) To piękny wisior zrobiony w technice haftu koralikowego oraz cudny komplecik kolczyków z bransoletką. Wszystko jest pięknie i starannie wykonane i jestem zauroczona, szczególnie z wisiorem, który pięknie będzie wyglądał do zimowych tunik i swetrów :) Jadziu, dziękuję raz jeszcze ! 
Umieszczam zdjęcia, a tutaj  Wydziergane Nocą możecie oglądnąć inne niesamowite rzeczy wyczarowane nocą rękami uzdolnionej blogowiczki :)

Zrobiłam też wisior i kolczyki dla siebie, ponieważ ostatnio "szewc bez butów chodzi" .



A to moja cudna nagroda nr 1

i nagroda nr 2

I moje kolczyki, które robiłam późno w nocy i pomyliłam koraliczki :D oraz sznureczek 


1 komentarz:

  1. Gratuluję tak miłej niespodzianki :) Wszystko bardzo ładne, a szczególnie podoba mi się nagroda numer 2 - piękna i delikatna biżuteria oraz Pani kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń