sobota, 11 lutego 2012

Wolna sobota

 Czy ta zima odpuści ? Nie dość, że jej nie lubię, to jeszcze jest taka natarczywa ! Wczoraj mój mały, biały, czterokołowy, francuski przyjaciel skapitulował. Powiedział, że się tak nie bawi, jest mu zimno i nigdzie nie jedzie. Na dodatek wyczerpał swoją bateryjkę. Cóż, musiałam skorzystać z pomocy MPK. Dziś na szczęście nigdzie nie musiałam jechać. Miałam więcej czasu i wykorzystałam go na ozdobienie kilku rzeczy. Zrobiłam na zamówienie podstawki pod kubki, kilka wieszaków i ramek. Bardzo polubiłam łowickie wzory.  Teraz, po pysznym spaghetti Napoli oddaję się czynnościom relaksacyjnym w skład których wchodzi oglądanie mojego ostatnio ulubionego serialu Breaking Bad. Życzę spokojnego i miłego wieczoru :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz