środa, 12 stycznia 2011

Ta dam !!!!

Ostatnio nie ma spokoju w moim życiu. Jestem taka zakręcona, że nawet zapomniałam o wizycie u dentysty. Przypomniało mi się wieczorem, a ja niezwykle rzadko zapominam. Ale zapomniałam. Mam dziwne sny i masę zajęć. Taki czas. Pracowity i zakręcony początek roku. Zapomniałam też, że kiedyś tam wysłałam zdjęcie na konkurs fotograficzny. Dzisiaj mi przypomnieli mailem , że zajęłam III miejsce  !!   Konkurs  Jestem szczęśliwa bo to taki mój prywatny sukcesik :) Fajnie tak zacząć rok. Czekam na nagrodę, nie będę ukrywać :) Ostatnio nawet, opuściłam się w lepieniu i malowaniu, ale spokojnie, nadrobię. Trzy koty gwieździste siedzą i czekają na wykończenie :)  A propos kotów, to jutro postaram się zebrać kilka zdjęć o nich i zrobić jakiś tematyczny wpis  :) Teraz jednak wrzucam kilka wiosennych fotek z mojego ogródka.  Tak na podtrzymanie pogody. Dziś trawa się zazieleniła na trawniku :) Pozdrawiam :)))













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz