piątek, 12 czerwca 2015

ToTo- koncert Bergen 06.06.2015

Zupełnie z zaskoczenia pewnego wieczoru  mój Ukochany wręczył mi bilet na TOTO :) Wiedziałam, że grają koncert w Bergen, ale nie spodziewałam się zaproszenia :) Sprawdziliśmy pogodę, cóż.... rano pojechaliśmy na wycieczkę, nawet udało nam się uskutecznić w ten dzień grilla ( w Norwegii można kupić mały , kieszonkowy grill już z rozpałką i węglem) , w słońcu i cieple, ale wieczorem spadły hektolitry deszczu. Akurat w godzinę koncertu. Muzycy nieźle zmarzli, publiczność stała w strugach deszczu w ubrankach niczym teletubisie, ale warto było. Toto  nie będę przedstawiać. Myślę, że wielu zna a jeszcze więcej słyszało utwory takie jak "Hold the line" "Rossana" czy "Africa" a jeśli nie, to polecam posłuchać. Pod koniec koncertu straciłam czucie w palcach rąk, Było chyba z 10 stopni i do tego przemakająca już kurtka. Wyjątkowo zimny czerwiec w Bergen. Koncert był MEGA ! klasa sama w sobie. Zrobiliśmy nawet trochę zdjęć, wiec dzielę się :)













Jest i film, użytkownika, który stał koło nas :) na zbliżeniu widać jak lało i tak....250 dni w roku :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz