czwartek, 26 września 2013

Czwartek :)

Wczoraj przyszła bransoletka "grubasek" z wymianki z AMIRkoraliki :) Jest obłędnie ładna i taka jak sobie wymarzyłam. Ciężko zdjęciem oddać jej urodę :) Mam od niedawna złoty zegarek ( moja fanaberia) i bransoletka idealnie się z nim komponuje choć i bez niego byłabym nią oczarowana :) Aneta- dziękuję !!!!








A za oknem znowu niesmiało przedziera się słoneczko...
Wczorajszy i przedwczorajszy poraek spędziłam na rowerze. Uwielbiam wczesnojesienne, słoneczne poranki :)








3 komentarze:

  1. bransoletka rzeczywiście okazała i na pewno pięknie mieni się do słońca.. ze zdjęć "widokowych":) najbardziej podoba mi się dzisiaj nr.3 pozdrawiam i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co :) cieszę się że pasuje.... a zdjęcie na którym jesteś obok roweru.... to światło., wygląda jakbyś obok miała parasolkę :) świetne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Też w pierwszej chwili miałam skojarzenie z parasolką !!!

    OdpowiedzUsuń