czwartek, 23 sierpnia 2012

Alpha SLT -A77V

To była nagła decyzja, choć myślałam już od jakiegoś czasu o zakupie nowego aparatu. Wczoraj jednak postanowiłam się z tym przespać. Noc była, że się tak wyrażę udana, wiec dziś owocem tychże nocnych przemyśleń jest nowy aparat. Sony oczywiście, bo wbrew wszystkim atakującym, że Sony robi tylko telewizory, jestem wierna tej marce. To już mój 3 aparat, i powiem nieskromnie, ja sobie z nim radzę z tymi aparatami  bardzo dobrze :) Nowy nabytek jest fantastyczny, ma kilka przebojowych rozwiązań i zakochałam się już w nim :) Moje dwa ukochane obiektywy, doskonale z nim współpracują a i myślę, że moja stare szkiełka też świetnie się zgrają :) Czekają mnie dwa wesela, na których będę fotografem oraz jedna sesja z brzuszkiem, wiec nowy aparat przyda się bardzo :) Cieszę się jak dziecko :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz