piątek, 23 marca 2012

Piąteczek :)

I znowu piątek i znów 3 dni wolnego :) Trochę jednak zabiegana będę. Jutro sesja zdjęciowa, potem trochę kolczyków do zrobienia :) Ale to same przyjemności przecież :) Dzisiejszy poranek był mglisty. Takie poranki uwielbiam. W drodze do pracy zrobiłam kilka zdjęć :) Kupiłam dziś sobie a w zasadzie mojemu rumakowi drugą sakwę dwukomorową :) Takie sakwy są bardzo przydatne, szczególnie dla takiej osoby jak ja, co to zawsze ze sobą targa wiele rzeczy :) Mam już 4 różne sakwy, ale skoro mam słabość do torebek, to tłumaczy to dlaczego kupuję ciągle nowe sakwy ;) Przecież muszą pasować do ubioru :) Czas na odpoczynek, choć jak znam siebie to pójdę zaprojektować kolejne kolczyki :) Pozdrawiam :)


P.S. Jutrzejsza sesje, będzie bardzo ciekawa :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz