wtorek, 10 maja 2011

Sklepowisko Emmaus

"Emmaus" to

Praca, dzięki której rzeczy jednym już niepotrzebne, na powrót mogą służyć innym, zwłaszcza ubogim. Przyłącz się i poczuj, że robisz coś sensownego i dobrego, że jesteś potrzebny i ważny. Pracujemy razem budując uczciwe i szczere relacje by godnie żyć i z nadzieją patrzeć w przyszłość. Więcej na:


http://www.emmaus.org.pl

http://blog.emmaus.org.pl/ 



Wczoraj miałam niewątpliwą przyjemność odwiedzić Emmaus i zobaczyć jak działa i funkcjonuje. Poznałam fajnych ludzi i zachłysnęłam się wprost miłą i życzliwą atmosferą stworzoną przez ludzi tam pracujących. Przez kilka godzin szperałam, robiłam zdjęcia i rozmawiałam :) Zakupiłam za symboliczną kwotę kilka bardzo fajnych drobiazgów, ale najważniejsze było to, że naładowałam pozytywną energią swoje akumulatory. Spałaszowałam w miłym towarzystwie kapuśniak ugotowany przez Danutę, zjadłam kilka pączków ( dobrze że do Leśnicy pojechałam rowerem). Ucięłam sobie miłą pogawędkę z energiczną Mariolą z przesympatyczną  i charyzmatyczną Basią :) Na miejscu była też moja pracująca w Emmaus bratowa Kasia ,brat  Paweł oraz nasi wspólni znajomi Mariusz oraz Andrzej, którzy tak jak ja przyjechali odwiedzić Emmaus. Pozdrawiam z tego miejsca również Szefa Jarka a także dwóch Marcinów, Artura, Bartka oraz Filipa, bardzo zapracowanych chłopaków ! Niestety nie udało mi się poznać wszystkich pracujących w Emmaus, ale mam nadzieję, że jeszcze to nadrobię :) Pozdrawiam wszystkich serdecznie !








Franciszka :)

Obrazek, który przygarnęłam (ostatni z prawej)


Danuta

Katarzyna z naręczem rzodkiewek


Andrzej i Mariola


Andrzej

Basia
Mariusz

Bartek i Kasia

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz