wtorek, 6 stycznia 2015

W Nowym Roku

Rok 2014 mamy już za sobą. Dla mnie był to trudny rok. Nie da się ukryć. Nauczył mnie, że człowiek nie zawsze w życiu może żyć pełnią szczęścia, że czasem choćby nie wiem co ktoś mówił, cierpienie bierze nad wszystkim górę i ciężko o ulgę. Mimo wszystko wiele trudnych doświadczeń dało mi więcej siły i może nawet nadziei, że wszystko ma swój sens. Rozczarowania, zawody i brak zrozumienia u innych też może być dobrą nauką życia. To był też kolejny rok, w którym doświadczyłam wiele miłości i dobra. Miłości wielkiej, pięknej i przynoszącej ukojenie w ciężkich chwilach. Miłości do ukochanych rodziców i ukochanego mężczyzny. Był to też rok przedsiębiorczości, reorganizacji i może nawet zbierania plonów tego, co pieczołowicie "siałam" przez te ostatnie 12 miesięcy. Odniosłam mniejsze i większe sukcesy na ważnych dla mnie płaszczyznach i przekonałam się, że chcieć to móc. Rok 2014 był rokiem bardzo pracowitym. Kosztował mnie też wiele stresu ( czasami myślałam, że przekraczam granice), ale był to również rok w którym powolutku, prawie niezauważalnie ale jednak, zbliżyłam się do tego o czym marzę. Bilans strat i zysków jest na plus i to jest najważniejsze. Czego sobie życzę w Nowym Roku ? Spokoju, opanowania, siły, dobrego zdrowia ale najważniejsze to miłości, miłości i jeszcze raz miłości bo ona jest motorem naszego życia i tego Wam z całego mojego serca również życzę !


1 komentarz:

  1. Od dawna śledzę Twój blog w poszukiwaniu przepięknych fotografii i wspaniałej biżuterii. Życzę jak najlepszego roku 2015. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń